Moja košarica je še prazna in žalostna :(
  • Zakaj boš Makeuprevolution.si Makeuprevolution.si

  • 28-dnevna absolutna
    garancija zadovoljstva
    #
  • Niti en produkt v naši spletni
    trgovini ni testiran na živalih.
    #
  • Super brezplačni
    triki in nasveti
    #

Pogosta vprašanja



Imaš vprašanje, te nekaj zanima? Preberi pogosta vprašanja, ki jih prejmemo od strank, in naše odgovore.

Če danes naročim, kdaj prejmem paket?

Paketke se trudimo odpošiljati kar se da hitro, v 2 do 3 delovnih dneh po oddaji naročila

Kako plačam paket?

Čisto preprosto, oziroma prevod za mlajše, čist' na izi! Na izbiro imaš več načinov plačila:
1. Poštarju lahko plačaš po povzetju , ko ti pripelje paketek. Torej - poštar ti bo prinesel paket na dom, plačaš pa kar njemu. 

2. Plačaš lahko po predračunu prek UPN-naloga ali spletne banke. V tem primeru izberi plačilo po povzetju, v opombe na 2. koraku blagajne pa zapiši, da želiš plačati po predračunu, in v najkrajšem možnem času ti bomo podatke posredovali na mail.

3. Plačaš lahko s plačilno kartico Visa/Mastercard oziroma s PayPal. V tem primeru izberi način plačila na 1. koraku blagajne in sledi korakom.

Kolikšni so stroški pošiljanja?

Ob nakupu nad 20 € je strošek pošiljanja 2,60 €. Ob nakupu nad 50 € pa strošek poštnine plača hiša (je brezplačna). Če pa je vrednost nakupa do 20 €, je strošek pošiljanja 3,60 €. 

Lahko plačam po predračunu?

Sicer prisegamo na pošiljanje preko odkupnine, ker tako ličila prejmeš najhitreje. Če pa želiš plačati po predračunu, izberi najprej plačilo po povzetju, zatem pa nam v okence "opombe" na blagajni zapiši, da bi plačala po predračunu, in v najkrajšem možnem času ti bomo poslali podatke za nakazilo in račun na mail (dodatno poleg maila s potrdilom naročila). Paketek odpošljemo, ko nakazilo prispe na naš bančni račun.
Plačaš lahko tudi s plačilno kartico Visa/Mastercard oziroma s PayPal-om. V tem primeru izberi način plačila na 1. koraku blagajne in sledi korakom (podatke vpišeš v okvirček, ki se ti prikaže za 2. korakom).


Lahko dobim originalni račun na podjetje?

Seveda! V opombe ob naročilu samo pripiši, da želiš originalni račun na podjetje, poleg pa pripiše vse podatke, ki jih potrebujemo - ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketku.

Je za oddajo naročila potrebna prijava? 

Za nakup na naši spletni strani se ti ni treba prijaviti oziroma registrirati, ampak le preprosto vpišeš svoje podatke. 

Na pomoč! Kako izkoristim vašo promo kodo?

Čisto preprosto! Na en nakup lahko izkoristiš eno promo kodo, in sicer tako, da jo vneseš v okvirček za promo kode na prvem koraku blagajne. Takole izgleda, da ga boš lažje našla:


Takoj, ko klikneš na gumbek "potrdi", bi se moral odšteti popust na še ne znižane izdelke oziroma bi se ti morala prikazati darilca, med katerimi lahko izbiraš. Če se karkoli zaplete, pa lahko vedno pišeš Mateji na [email protected] in bosta vse uredili.

Ko sem vtipkala kodo za popust, se je poštnina zvišala. Se hecate?

Naša ekipa se zelo rada šali, vendar ne na račun višjih računov naših kul strank. Kaj je torej šlo narobe? Pri nakupu nad 20 € je poštnina le 2,60 €. Po vpisu kode za popust pa lahko cena izdelkov pade pod to mejo in se avtomatsko obračuna višja poštnina 3,60 €. Zato previdno, včasih se splača kupiti še kakšno malenkost in bo cena naročila tako ostala nespremenjena.

Lahko ličila kje osebno prevzamem?


Trudimo se vzpostaviti najboljšo spletno trgovini z ličili v Sloveniji, zato nimamo namena odpirati fizičnih trgovin.
Prav tako v našem skladišču po navadi vlada "delovni kaos", naše poličke niso urejene za brskanje po njih, pa tudi sistema nimamo prilagojenega osebnim prevzemom in na licu mesta ne moremo izdajati računov, zato naročila žal ni možno sprejeti osebno. 

Kaj pa, če mi ličila ne bodo ustrezala, jih lahko vrnem?

Seveda, v roku 14 dni po nakupu piši na [email protected] in ti bomo posredovali vse podatke za vračilo. Potem imaš še 14 dni časa, da izdelke pošlješ nazaj - če si premisliš, pa jih obdržiš.

Mojega najljubšega izdelka ni na zalogi! Kdaj bo spet prispel?

Včasih je res težko napovedati novo zalogo. Včasih je posredi še gospod Murphy in se pri dostavi kaj zaplete ... Zato smo to vprašanje rešili čisto preprosto. Pod oznako razprodano v tak okvirček vpiši ime in svoj mail:


Ko bo prispela sveža zaloga, te bomo obvestili po mailu, in izdelek boš takoj lahko spet naročila. Obljubimo, da se bomo še naprej trudili zalogo obnavljati kar se da hitro! ;)

So ličila testirana na živalih?

Nikakor ne! Sledimo sloganu »Naj šminka ne pusti okrvavljenih poljubov«.

Nimam pojma, kateri odtenki mi ustrezajo, mi lahko svetujete?

Seveda, preveri naše video nasvete, članke, če pa še vedno nisi prepričana, pa piši na [email protected]